Facebook z nowym kolorem w logo. Zmienia też emoji

W logotypie Facebooka zmieniono odcień barwy niebieskiej na ciemniejszy. Odświeżono też wygląd ikonek emoji stosowanych przy wpisach na platformie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Facebook z nowym kolorem w logo. Zmienia też emoji

Logo Facebooka ma teraz niebieskie tło w wyraźnie ciemniejszym odcieniu. Biała litera „f” zachowała dotychczasowy kształt, natomiast nieco ją pogrubiono.

grafika

Na blogu Facebooka wyjaśniono, że zmodyfikowany logotyp ma być lepiej widoczny i bardziej się wyróżniać, a także być „odważniejszy, bardziej elektryczny i trwały”. - Każde z charakterystycznych, nowych udoskonaleń zapewnia większą harmonię w całym projekcie jako kluczowy element tożsamości aplikacji - podkreślono.

grafika

Po lewej stronie dotychczasowe logo Facebooka; po prawej stronie - nowe logo Facebooka

- Celem było rozwinięcie naszych fundamentów i stworzenie znaku definiującego naszą markę, który zakotwiczy system tożsamości na całym Facebooku. Chcieliśmy, aby odświeżone logo było przyjazne, a jednocześnie dynamiczne, dopracowane i eleganckie w wykonaniu. Te subtelne, ale znaczące zmiany pozwoliły nam osiągnąć równowagę optyczną z poczuciem pójścia do przód - skomentował Dave N., dyrektor designu w Facebooku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-instagram-koniec-reklam-jak-wylaczyc-oplata,7169487267681921a ##

Równocześnie zmodyfikowane zostały wygląd liter i kolor tła w logo z pełną nazwą platformy.

Emoji na Facebooku też odświeżone

Ponadto Facebook odświeżył wygląd ikonek emoji służących do reagowania na treści publikowane na platformie.

grafika

- Dostosowaliśmy kolory do wytycznych dotyczących dostępności bar, aby nasza ikonografia była czytelna w każdym rozmiarze, wystarczająco elastyczna dla różnych potrzeb i łatwa w interakcji. Nie pomijając żadnego piksela, przebudowaliśmy cały system ikonografii, aby skalował się z szerokim zakresem wyrażeń w aplikacji - opisano na blogu Facebooka.  

Na koniec czerwca br. z Facebooka przynajmniej raz w miesiącu korzystało na całym świecie 3,03 mld internautów, a codziennie - 2,06 mln. Rok wcześniej było to odpowiednio 2,93 i 1,97 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa