Facebook nie będzie pokazywał dzieciom reklam akcesoriów związanych z bronią

Facebook zapowiedział, że od 21 czerwca 2018 r. nie będzie emitował nieletnim reklam i materiałów sponsorowanych akcesoriów związanych z bronią. Młodzież do 18 roku życia nie zobaczy materiałów reklamowych takich artykułów jak kabury, lunety czy tłumiki.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Zmianę swojej polityki reklamowej Facebook zapowiedział na stronie internetowej. Przypomniał, że już wcześniej z serwisu zostały wycofane reklamy i materiały sponsorowane związane ze sprzedażą wszelkiego rodzaju broni oraz jej przeróbek i modyfikacji.

Teraz Facebook zamierza rozszerzyć restrykcje dotyczące handlu bronią na związane z nią akcesoria. Ograniczenia dotyczą nieletnich użytkowników serwisu, którzy nie ukończyli 18 lat.

Według zapowiedzi od 21 czerwca br. młodzi internauci nie zobaczą podczas przeglądania treści reklam takich produktów jak np. kabury, lunety czy tłumiki przeznaczone do wszelkiego rodzaju broni.

Według Facebooka nowe ograniczenia mają sprawić, że serwis będzie bezpieczną platformą dla młodych użytkowników, na której nie zobaczą oni materiałów które w różny sposób mogą okazać się dla nich szkodliwe.

Obecne restrykcje zapowiedziane przez Facebook nie są jedynymi wprowadzanymi co pewien czas w serwisie w odpowiedzi na bieżące zagrożenia. Przykładem może być początek br., gdy Facebook zaczął blokowanie reklam kryptowalut aby zapobiec ewentualnym związanym z nimi oszustwom finansowym.

W pierwszym kwartale br. Facebook miał 2,2 mld użytkowników aktywnych w skali miesiąca i 1,45 mld w skali dnia. Firma zanotowała 11,97 mld dolarów wpływów (wobec 8,03 mld dolarów rok wcześniej) i 4,99 mld dolarów zysku netto (w I kwartale ub.r. było to 3,06 mld dolarów).  

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]