Facebook pozwoli na odpłatne interakcje z celebrytami podczas wideoczatów

Facebook testuje nowy produkt wideo, dzięki któremu użytkownicy będą mogli za opłatą wejść w interakcję z popularnymi twórcami treści czy celebrytami podczas transmisji na żywo.

km
km
Udostępnij artykuł:
Facebook pozwoli na odpłatne interakcje z celebrytami podczas wideoczatów

Jak informuje agencja Bloomberg, powołująca się na anonimowe źródła, Facebook pracuje nad narzędziem o nazwie "Super", które umożliwi twórcom, firmom i celebrytom organizowanie interaktywnych eventów wideo.

Oglądający takie wydarzenia internauci będą mogli obdarować prowadzących cyfrowymi prezentami bądź też zapłacić za możliwość "pojawienia" się podczas livestreamu obok twórcy w celu zadania mu pytania czy zrobienia selfie. Oprócz tego, twórcy przy okazji takiego eventu będą mogli sprzedawać swoje produkty lub usługi.

Podobne funkcjonalności oferuje aplikacja Cameo, w której celebrytom można zapłacić za wysłanie komuś z rodziny czy znajomemu spersonalizowanej wiadomości wideo. Półtora roku temu Cameo wyceniono na 300 mln dolarów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/messenger-i-instagram-nie-dziala-opcja-dlaczego-dyrektywa-ue,7170413969802881a ##

Wewnętrzne testy produktu "Super" potwierdziła agencji Bloomberg rzeczniczka Facebooka. Na razie nie wiadomo czy rozwiązanie zostanie wbudowane w istniejący produkt Facebooka, czy też zostanie wprowadzone jako oddzielna aplikacja.

Według informacji podawanych przez Bloomberg, nad "Super" pracuje w Facebooku powołany w połowie 2019 r. zespół New Product Experimentation (NPE Team), którego zadaniem jest opracowywanie nowych, eksperymentalnych produktów, nastawionych na spełnianie konkretnych potrzeb użytkowników.

Kilkakrotnie informowaliśmy już o rozwiązaniach opracowanych przez NPE Team, w tym o aplikacji CatchUp do grupowych rozmów telefonicznych, platformie Collab umożliwiającej wspólne komponowanie muzyki przez trzech różnych użytkowników oraz opublikowanie stworzonego w ten sposób klipu wideo, czy aplikacji Venue pozwalającej na śledzenie przez mobilnych użytkowników bieżących wydarzeń z takich dziedzin jak polityka czy sport w towarzystwie ekspertów i dziennikarzy.

Przychód Facebooka sięgnął w III kwartale 2020 roku 21,47 mld dolarów. To o 22 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (17,65 mld dolarów). Przychód z reklam firmy wyniósł 21,22 mld dolarów, co oznacza wzrost także o 22 proc. w ujęciu rocznym. Facebook zanotował w III kwartale bieżącego roku zysk netto w wysokości 7,85 mld dolarów, w porównaniu do 6,09 mld dolarów zysku w III kwartale roku 2019 (+29 proc.).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali