Facebook pokaże w Indiach za darmo trzy sezony hiszpańskiej ligi piłkarskiej

Facebook zawarł z hiszpańską ligą futbolową umowę, w ramach której pokaże swoim użytkownikom na subkontynencie indyjskim najbliższe trzy sezony rozgrywek La Liga. Transmisje będą dostępne za darmo, w przyszłości mogą pojawić się przy nich reklamy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook pokaże w Indiach za darmo trzy sezony hiszpańskiej ligi piłkarskiej
fot. Ekstraklasa.org

Według informacji podanych przez zarząd hiszpańskiej ligi podpisane z Facebookiem porozumienie przewiduje transmisje z trzech kolejnych sezonów La Liga, z których pierwszy rozpoczyna się w najbliższy piątek. Użytkownicy będą mogli za darmo śledzić przebieg wszystkich 380 meczów w każdym z sezonów.

Oferta dotyczy odbiorców mieszkających na subkontynencie indyjskim w takich krajach jak Indie, Afganistan, Bangladesz, Bhutan, Nepal, Malediwy, Sri Lanka oraz Pakistan.

Finansowych szczegółów dotyczących umowy nie podano. W rozmowie z Reutersem Peter Hutton, dyrektor Facebooka ds. treści sportowych zaznaczył, że zgodnie z kontraktem serwis zastosuje odpowiednie skuteczne zabezpieczenia uniemożliwiające oglądanie transmisji użytkownikom spoza obszaru objętego umową.

Początkowo Facebook nie zamierza emitować przy transmisjach reklam, Hutton nie wykluczył jednak że pojawią się one w przyszlości.

W czerwcu br. prawa do transmisji meczów ligi hiszpańskiej wykupiły za 3,4 mld euro Telefonica i Mediapro, transmitowaniem tych rozgrywek jest również zainteresowany Amazon, który wcześniej za nieznaną kwotę nabył prawa do pokazywania meczów Premier League.

Facebook coraz szerzej inwestuje w pokazywanie w serwisie rozgrywek sportowych. W lipcu br. za 200 mln funtów kupił prawa do transmisji Premier League w Azji Południowo-Wschodniej, wcześniej podpisał też kontrakt na transmisje 25 meczów ligi baseballowej MLB, a w ub.r. nadawał bezpośrednie relacje z niektórych spotkań amerykańskiej ligi piłkarskiej Major League Soccer (MLS).

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny