Facebook z pierwszą reklamą na Super Bowl, w spocie Sylvester Stallone (wideo)

Facebook zapowiedział, że pojawi się z pierwszą w swojej historii reklamą podczas finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. W spocie pojawią się Sylvester Stallone i Chris Rock.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Facebook ogłosił, że wyemituje swoją pierwszą w historii reklamę podczas Super Bowl, który odbędzie się 2 lutego 2020 roku. Będzie to element kampanii pod hasłem „Razem więcej”, pokazującej, w jaki sposób ludzie z różnych środowisk mogą spotkać się w ramach wspólnych zainteresowań i doświadczeń za pośrednictwem grup, które można tworzyć na Facebooku.

Bohaterami reklamy będą  Sylvester Stallone i Chris Rock. Stallone o pracy nad reklamą poinformował na Twitterze. Pojawił się w Muzeum Sztuki w Filadelfii obok posągu Rocky’ego (bohatera filmu o tym tytule, którego grał Stallone).

Od maja Facebook promuje funkcję grup dyskusyjnych w ramach trwającej kampanii.

W III kwartale 2019 roku Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 17,6 miliardów dolarów, a zysk netto sięgnął ponad 6 miliardów dolarów. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,5 miliarda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej