SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook ułatwia blokowanie marek, grup i znajomych

Facebook wprowadził w aktualnościach nowy przycisk, który pozwala szybko zablokować treści pochodzące z konkretnych źródeł - od innych użytkowników, reklamodawców i grup funkcjonujących w serwisie.

Article

O nowej funkcjonalności poinformował Greg Marra, product manager Facebooka na oficjalnej stronie serwisu. Opcja jest dostępna zarówno w desktopowej, jak i mobilnej wersji Facebooka.

- Użytkownicy otrzymali narzędzie do łatwego przeglądania aktywności poszczególnych osób, stron i grup w ciągu ostatnich kilku dni - napisała Marra. - Dzięki temu mogą w łatwy sposób odnaleźć źródło, którego w przyszłości nie chcą śledzić i potwierdzić to za pomocą odpowiedniego przycisku. Decyzję w każdej chwili można zmienić, i pozwolić ponownie zablokowanemu autorowi na to, by był widoczny na liście aktualności - podkreśliła.

Aby szybko skorzystać z nowych funkcji udostępnionych przez serwis przy każdym poście należy wybrać przycisk umieszczony w prawym górnym rogu. Następnie na liście można zaznaczyć jedną z opcji, na przykład „Nie chcę tego widzieć” lub „Nie chcę obserwować”. Wybranie jednej z możliwości spowoduje, że konkretna treść zostanie ukryta w aktualnościach lub wpisy pochodzące ze wskazanego źródła nie będą więcej pojawiać się na głównej stronie profilu użytkownika.

Wraz z nowym narzędziem Facebook wprowadził też możliwość wzięcia udziału w ankiecie, dzięki której użytkownicy odpowiadając na kilka pytań mogą, jak pisze Marra, „pomóc w ulepszeniu aktualności i dostosowaniu ich w jeszcze większym stopniu do potrzeb i upodobań użytkowników”. Ta ostatnia opcja jest na razie dostępna jedynie w desktopowej wersji Facebooka. Użytkownicy wersji mobilnej zobaczą ją za kilka tygodni.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook ułatwia blokowanie marek, grup i znajomych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl