SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook w Polsce - czołowe strony w kwietniu (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z kwietniowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.

Article

Z infografiki obejmującej okres od 1 do 30 kwietnia 2013 r. wynika, że najpopularniejszym profilem marki w Polsce było Serce i Rozum, wyprzedzając Play, Orange Polska, Allegro, Plus, Tymbark, McDonald's Polska, Reserved, Cropp i Mały Głód.

Wśród profili mediowych liderem było Radio ESKA, przed MTV, MTV Polska, VIVA Polska, VIVA, ESKA TV, 4fun.tv, Discovery Channel, RMF MAXXX i Pudelkiem.

Najbardziej angażujący profil marki miało Audi Polska, wyprzedzając Jack Daniel's Polska, Friskies Polska, Greenpeace Polska i Drogerie Natura. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).

W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem było Orange Polska, przed Plusem, T-Mobile PL, Cyfrowym Polsatem i Heyah.

Z kolei trzy najbardziej popularne posty w kwietniu zostały opublikowane przez Tymbark, Chupa Chups WYLUZUJ oraz Plus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony w kwietniu (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl