SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook w Polsce - czołowe strony w październiku (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z październikowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.

Z infografiki obejmującej okres od 1 do 31 października br. wynika, że najpopularniejszym profilem marki w Polsce było Play, wyprzedzając Orange Polska, Plus, Allegro, Tymbark, Samsung Polska, McDonald's Polska, Coca-Colę, Reserved i Cropp.

Wśród profili mediowych liderem było Radio Eska, przed MTV, MTV Polska, Filmwebem, VIVA Polska, ESKA TV, VIVA, 4fun.tv, Disney i RMF MAXXX.

Najbardziej angażujący profil marki miało Friskies Polska, wyprzedzając Audi Polska, J.A. Baczewski Vodka Monopolowa, Pampers Polska oraz Pandora Polska. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).

W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem było Orange Polska, przed Plusem, T-Mobile PL, nju mobile i Lidl Polska.

Z kolei trzy najbardziej popularne posty w październiku zostały opublikowane przez Tymbark (dwa) i Mentos PL.

 

Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony w październiku (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl