SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook w Polsce - czołowe strony w styczniu (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.

Z infografiki obejmującej okres od 1 do 31 stycznia 2013. r. wynika, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce sięgnęła w zeszłym miesiącu 10 milionów.

Najpopularniejszym profilem marki w Polsce było w grudniu Serce i Rozum, wyprzedzając Orange Polska, Allegro, Plus, Reserved, Cropp, Mały Głód, H&M, McDonald's Polska i Kocham wakacje!.

Wśród profili mediowych liderem było Radio ESKA, przed VIVA Polska, ESKA TV, 4fun.tv, RMF MAXXX, Pudelkiem, EskaROCK, VIVA, National Geographic i Radio ZET.

Najbardziej angażujący profil marki miało Greenpeace Polska. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).

W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników, liderem było Orange Polska, przed Plusem, T-Mobile PL, Cyfrowym Polsatem i Heyah.

Z kolei trzy najbardziej popularne posty w styczniu zostały opublikowane przez T-Mobile PL, Plus i Heyah.

 

Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony w styczniu (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl