Facebook wprowadzi reklamy do sekcji Marketplace

Facebook zapowiedział, że wprowadzi do sekcji Marketplace reklamy. Na razie chodzi o program pilotażowy dostępny w ograniczonym zakresie. Obecnie do Marketplace przenoszone są reklamy z News Feedu widoczne jedynie przez niektórych użytkowników w Stanach Zjednoczonych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook wprowadzi reklamy do sekcji Marketplace

Sekcja Marketplace dzięki której użytkownicy mogą sprzedawać i kupować pomiędzy sobą używane przedmioty w kilkunastu kategoriach została wprowadzona przez Facebook jesienią ub.r. i ma być udostępniania stopniowo wszystkim użytkownikom na świecie. Serwis twierdzi, że dzięki Marketplace już teraz sprzedawanych jest kilka milionów przedmiotów miesięcznie, nie podaje jednak dokładnych statystyk.

Teraz zgodnie z planem Facebooka Marketplace ma stać się w serwisie kolejną przestrzenią dla reklamodawców. Firma zapowiada, że w sekcji niebawem pojawią się dedykowane reklamy. Program ma na razie charakter pilotażowy i jedynie niektórzy użytkownicy w Stanach Zjednoczonych widzą reklamy po uruchomieniu Marketplace.

Według rzecznika Facebooka serwis będzie się na razie przyglądał funkcjonowaniu reklam w Marketplace i jego odbiorowi przez internautów. Obecnie nie istnieje specjalny format reklamowy dedykowany tej sekcji i do Marketplace mogą być przenoszone te same reklamy, które są obecne w News Feedzie – wybrani reklamodawcy otrzymali taką możliwość dzięki dodaniu specjalnej opcji.

Na razie nie wiadomo dokładnie kiedy reklamy w Marketplace zostaną wprowadzone na szeroką skalę i jaki będą miały format.

Przychód Facebooka w I kwartale br.  wyniósł 8,03 mld dol. - o 49 proc. więcej rok do roku, zysk netto osiągnął poziom 3,06 mld dol.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej