Facebook wygrywa walkę o czas brytyjskich internautów

Serwis społecznościowy Facebook jest bliski pokonania komunikatoraMSN Messenger jako aplikacji internetowej, na którą brytyjscyużytkownicy przeznaczają najwięcej swojego czasu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania firmy Nielsen Online wynika, że w okresie kwiecień2007 - kwiecień 2008 łączny czas spędzany przez internautów zwielkiej Brytanii na stronach Facebook zwiększył się z 500 milionówdo 2,4 miliarda minut - informuje serwis Brand Republic.

W tym samym okresie liczba minut spędzanych na korzystaniu zkomunikatora internetowego MSN/Windows Live Messenger zmniejszyłasię z 3,2 do 2,4 miliarda. Po wspomnianych serwisach na kolejnychmiejscach znalazły się: eBay (1,7 miliarda minut), wyszukiwarkaGoogle (900 milionów) oraz YouTube (600 milionów).

Z danych Nielsen Online wynika też, że komunikatory generalnietracą na skutek rosnącej popularności serwisów społecznościowych. Wprzypadku tych pierwszych łączna liczba minut spadła z 3,9 do 2,9miliarda, podczas gdy w przypadku tych drugich wzrosła z 2,4 do 3,7miliarda.

Z kolei ogólna liczba minut przeznaczanych w kwietniu bieżącegoroku na korzystanie z internetu przez brytyjskich użytkownikówwzrosła wobec kwietnia roku ubiegłego o 4 procent i wyniosła 33,3miliarda.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu