Facebook otworzył wystawę w Łazienkach Królewskich w Warszawie

W ramach obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości, Facebook otworzył wystawę w Łazienkach Królewskich w Warszawie Stanowi ona zwieńczenie kampanii społecznej "Biało-czerwone Hi100rie".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Biało-czerwone Hi100rie" to kampania społeczna zorganizowana przez przedstawicielstwo Facebooka w Polsce we współpracy z Biurem Programu "Niepodległa".

Ideą przewodnią akcji było zachęcenie Polaków do tworzenia okolicznościowych zdjęć, grafik, filmów albo relacji z biało-czerwonym akcentem i ich publikowania na Facebooku lub Instagramie. Z opublikowanych prac, powstała wystawa dziesięciu dzieł, które można oglądać w Galerii Plenerowej w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

Świętowanie od kulis

- Biało-czerwone Hi100rie to akcja w której chcieliśmy pokazać święto 100. rocznicy odzyskania niepodległości niejako od kulis. Uświadomiliśmy sobie, że na ten piękny moment składają się tysiące małych, osobistych i radosnych historii, pokazujących czym ta rocznica jest dla każdego z nas. Chcemy, aby nasze platformy zbliżały do siebie ludzi i pomagały w budowaniu wspólnoty, tej małej jak np.: grupa przyjaciół, ale też tej wielkiej, jak całe nasze społeczeństwo - mówi Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. - Z tego powodu postanowiliśmy, pokazać te unikalne historie światu i bardzo się cieszę, że osoby korzystające z naszej platformy odpowiedziały tak pozytywnie na nasze zaproszenie - dodaje.

Do udziału w akcji zaproszeni zostali również polscy artyści graficy - Przemysław „Trust" Truściński, Dawid Ryski, Alek „Lis Kula" Morawski, Beata „Barrakuz" Śliwińska oraz Mateusza Suda. Wystawa jest czynna do 4 marca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day