SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook wzbogaca Places o Deals (wideo)

Potwierdziły się ostatnie doniesienia o przygotowywanym przez Facebook systemie nagradzania aktywnych użytkowników usługi Places. Portal społecznościowy oficjalnie wprowadza usługę o nazwie Deals.

W ramach usługi użytkownik otrzyma na ekranie swojego telefonu komórkowego informacje o promocjach oferowanych przez znajdujące się w jego pobliżu lokale. Będą ona oznaczone na liście żółtą ikoną, a po ich wybraniu i kliknięciu przycisku 'Check In' użytkownik otrzyma prawo do skorzystania z oferty. Do jego realizacji wystarczy pokazać telefon obsłudze danego sklepu czy restauracji.



Użytkownikom oferowane będą różnego rodzaju promocje, m.in. indywidualne dla jednej osoby, grupowe dla kilku znajomych z Facebooka, czy też lojalnościowe za częste korzystanie z usług danego lokalu.

Jak na razie usługa Deals, podobnie jak Places, będzie dostępna tylko w USA poprzez aplikację na iPhone'a lub po zalogowaniu się do serwisu touch.facebook.com z poziomu innego smartfona. Wśród pierwszych firm, które będą oferować użytkownikom Facebooka promocje w ramach Deals, są m.in. Gap, H&M, JCPenney, McDonald's i Starbucks.

Facebook zapowiada, że dostępność Places i Deals zostanie rozszerzona na inne kraje w najbliższych miesiącach.

Dołącz do dyskusji: Facebook wzbogaca Places o Deals (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl