SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Fakt” tak jak Pudelek.pl przeprosił byłą żonę Macieja Stuhra za naruszenie jej dóbr i nieprawdziwe informacje

Na stronie głównej serwisu internetowego dziennika „Fakt” pojawiły się przeprosiny od jego wydawcy, Ringier Axel Springer Polska, wobec Samanty Janas, byłej żony Macieja Stuhra za publikacje o jej życiu prywatnym latem 2013 roku. W czerwcu podobne przeprosiny zamieścił Pudelek.pl (należący do Grupy Wirtualna Polska).

Article

W oświadczeniu wyświetlanym jako okienko u góry strony głównej Fakt24.pl Ringier Axel Springer Polska stwierdza, że od 10 maja do 16 sierpnia 2013 roku w serwisie pojawiły się publikacje o życiu prywatnym Samanty Janas (poprzednio Stuhr) bez jej zgody. Wydawca przyznaje, że zawierały one nieprawdziwe informacje oraz przeprasza Janas za naruszenie jej dobrego imienia, czci, wizerunku i prawa do prywatności.

Latem 2013 roku tabloidy i serwisy plotkarskie rozpisywały się o rozstaniu Macieja i Samanty Stuhrów. Twierdziły, że kobieta urodziła dziecko, którego ojcem jest znajomy aktora, a ten związał się z o wiele młodszą partnerką. - Jesteście ludzkimi wszami, a nie strażnikami moralności i trzeba to jasno powiedzieć - stwierdził wtedy Maciej Stuhr o właścicielach tych mediów. - To, co się tam dzieje, to już w ogóle nie ma nic wspólnego z dziennikarstwem. Powiedzmy, że ci w portalach to amatorzy, a ci w gazetkach pseudozawodowcy - ocenił tę sytuację niewiele później Jerzy Stuhr.

Pod koniec czerwca br. na Pudelek.pl pojawiły się analogiczne przeprosiny wobec Samanty Janas - wydawca serwisu, należąca do Grupy Wirtualna Polska spółka HTTP, też przyznała, że publikacje o byłej żonie Macieja Stuhra zamieszczona od 2 kwietnia do 16 sierpnia zawierały informacje nieprawdziwe.

Nie udało nam się ustalić, czy publikacja przeprosin przez Fakt24.pl i Pudelek.pl jest konsekwencją wyroków sądowych czy ugód.

Według danych z badania Gemius/PBI w czerwcu br. wszystkie strony internetowe Grupy Onet-RASP zanotowały 19,53 mln realnych użytkowników i 2,77 mld odsłon, a serwisy Grupy Wirtualna Polska - 19,42 mln użytkowników i 3,09 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Fakt” tak jak Pudelek.pl przeprosił byłą żonę Macieja Stuhra za naruszenie jej dóbr i nieprawdziwe informacje

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sensor
Maciej, Jerzy - jaka to różnica...
17 9
odpowiedź
User
kasia
"Latem 2013 roku tabloidy i serwisy plotkarskie rozpisywały się o rozstaniu Jerzego i Samanty Stuhrów" - Was też powinien pozwać i nazwać wszami... Cóż, co to za różnica.
9 8
odpowiedź