"Fakty" najdroższe w TVN. Ile kosztują reklamy?

W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na październik najwyższą cenę mają spoty przy serwisie informacyjnym “Fakty” w dni powszednie. Trzeba za nie zapłacić blisko 80 tys. zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Fakty" najdroższe w TVN. Ile kosztują reklamy?

Na 79,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono spot przy “Faktach” w dni robocze. Stawka dla wydań w niedziele jest tylko 600 zł niższa.

Maksymalnie 36,6 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy prognozie pogody w dni powszednie i 32 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 32,9 tys. zł i 29,7 tys. zł. 

Spot przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 46 tys. zł, a przy serialu “Morderczynie” - 25,3 tys. zł. Spośród innych programów w ramówce TVN najdroższe reklamy są przy programie “Masterchef” (66,1 tys. zł), “Kuchennych rewolucjach” (64,7 tys. zł) i “Azja Express” (59,7 tys. zł).

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy “Ślubie od pierwszego wejrzenia” zapłacą 46,6 tys. zł, przy “Top Model” - 43,7 tys. zł, przy “Kuba Wojewódzki” - 41,7 tys. zł, a przy “Totalnych remontach Szelągowskiej” - 35,4 tys. zł.

Biuro reklamy TVN Media jako drugie - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na październik. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej