SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Falafele w ofercie McDonald's wsparte kampanią (wideo)

McDonald's wprowadził do swojej oferty falafele, czyli kotleciki z ciecierzycy. Nowość wspiera kampania autorstwa agencji DDB Warszawa, Dobro, OMD i 24/7Communication.

W ofercie McDonald's pojawiły się trzy nowe pozycje dla zwolenników bezmięsnych potraw: McWrap Tzatziki z Falafelami, świeża sałatka Falafel i Finger Food Falafel.

Falafele to chrupiące kotleciki z ciecierzycy i batata. Po Veggie Burgerze, który zadebiutował w restauracjach McDonald’s w Polsce w kwietniu tego roku, to kolejne roślinne pozycje w menu McDonald’s dedykowane tym, którzy sięgają po bezmięsny posiłek.

Wprowadzeniu nowych pozycji do menu McDonald’s towarzyszy spot telewizyjny emitowany m.in. w internecie.

 


Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcją video zajął się dom produkcyjny Dobro. Zakup mediów powierzono OMD, a komunikację PR – agencji 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: Falafele w ofercie McDonald's wsparte kampanią (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JackTheDoggy
"-Dzień dobry, dla mnie łagodny falafel na cienkim, a dla ciebie Radziu?
-Co ty Damian p... jesteś? Dwa razy ostra baranina na grubym!"
odpowiedź
User
Damian
Oooo to ja poproszę!
odpowiedź
User
Damian
"-Dzień dobry, dla mnie łagodny falafel na cienkim, a dla ciebie Radziu?
-Co ty Damian p... jesteś? Dwa razy ostra baranina na grubym!"


Jakie warzywa są w sałatce?
odpowiedź