SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Farm Frites zmienia slogan na „The fresh taste of the land”

Fram Frites, producent mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na „The fresh taste of the land”.

Article

Nowe hasło „The fresh taste of the land” podkreśla troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów oraz zadowolenie klientów.

- Chcąc podkreślić ważne dla nas wartości, podjęliśmy decyzję o zmianie sloganu firmowego. Nową myślą przewodnią chcemy podkreślić najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów ziemniaczanych, bezpieczeństwo produkcji oraz dbałość o środowisko naturalne - komentuje Joanna Klasa, marketing manager w Farm Frites International.

Nowe hasło jest widoczne m.in. w logotypie marki.

Farm Frites International została założona w 1971 roku w Holandii. Obecnie firma ma 7 fabryk na terenie Polski, Chin, Egiptu, Argentyny, Belgii i Holandii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Farm Frites zmienia slogan na „The fresh taste of the land”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing