Fastum w ofensywie

W dniu 16 maja rozpoczęła się emisja nowej reklamy marki Fastum (Berlin-Chemie, grupa Menarini), która zastąpiła dotychczas emitowany film przygotowany przez centralę na potrzeby regionu

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Reklama "Gazda" została stworzona przez agencje MarketShare i Strategion. W przetargu startowało kilka agencji, m. in. Leo Burnett. "Ta reklama to modelowy wręcz przykład współpracy agencji strategicznej i agencji reklamowej", powiedział Ewaryst Fedorowicz, dyrektor zarządzający Strategion.

"Prezentacja strategiczna nie składała się z kilkudziesięciu stron, w których - jak można się codziennie przekonać oglądając  w telewizorze reklamy - brakowało "tylko jednego" zdania.

Brief to było właśnie "to jedno" zdanie: "Fastum jest tak skuteczne, że pozbawia zdolności przewidywania zmian pogodowych"", dodał Fedorowicz.

"Idea kreatywna pojawiła się natychmiast - w górach, gdzie zmiany pogody są rzeczą normalną, istnieje coś takiego jak "góralska prognoza pogody", która turyści traktują niemal jak wyrocznię. Tak właśnie powstała ta historia", powiedział Konrad Świeboda, dyrektor kreatywny MarketShare.

"Bardzo rzadko  się zdarza, że międzynarodowy koncern, mając do dyspozycji gotową kreację przygotowaną na potrzeby głównych rynków, decyduje się na nakręcenie oryginalnego filmu, nawet opartego na tak mocnym insight'cie.

Jednak Klient od początku był zwolennikiem konceptu filmu "Gazda", który wygrał bezapelacyjnie fokusy. Respondenci podkreślali zrozumiałość przekazu i bezbłędnie wychwytywali podwójne zastosowanie Fastum - na urazy i na bóle przewlekle", powiedział Hubert Łącki, dyrektor strategiczny MarketShare Hasło "Fastum wnika i ból znika" jest autorstwa agencji BUM.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem