Klimczak, Drozdowska i Sosnowska odeszły z FCB&theMilkman

Z agencją reklamową FCB&theMilkman rozstały się Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, od początku pełniące funkcję dyrektorek kreatywnych. Z firmą pożegnała się także Monika Sosnowska, group account director.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Klimczak, Drozdowska i Sosnowska odeszły z FCB&theMilkman
Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak

- Była to nasza decyzja, mamy trochę inną wizję, a przez te ostatnie półtora roku czujemy, że udowodniłyśmy, że potrafimy osiągać sukcesy zarówno kreatywne jak i biznesowe, czego dowodem jest zaufanie klientów - przekazała nam Agnieszka Klimczak.

Czas na OK Human

Drozdowska i Klimczak założyły własną agencję OK Human. W zamyśle ma zajmować się nie tylko tworzeniem kreacji reklamowych, ale i edukacją rynku. W planach jest powołanie fundacji, której celem będzie promowanie i wspieranie kreatywności nie tylko w reklamie.

Drozdowska i Klimczak były pierwszymi dyrektorkami kreatywnymi, laureatkami nagrody Cannes Lion dla polskiego biura FCB w 2015 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu