FedEx uruchomił platformę edukacyjną "Kierunek jutro"

Agencja mediowa OMD oraz odpowiedzialna za działania branded content spółka Fuse (Grupa OMD) wystartowały z niestandardowymi działaniami dla marki usług kurierskich i transportowych FedEx. We współpracy z "Business Insider" stworzyły platformę edukacyjną „Kierunek jutro” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
FedEx uruchomił platformę edukacyjną "Kierunek jutro"

„Kierunek jutro” to serwis, którego celem jest dostarczanie przedstawicielom małych i średnich przedsiębiorstw fachowej wiedzy z zakresu rozwoju firmy oraz światowych trendów w e-handlu. Platforma udostępnia swoim użytkownikom także informacje związane z ekspansją firmy na europejskie e-rynki, zachowaniami konsumenckimi w trakcie pandemii oraz pomaga przełamywać opory związane z rozwijaniem biznesu na tak odległych rynkach jak Stany Zjednoczone czy Japonia.

Przedsiębiorcy mogą skorzystać m.in. z quizu sprawdzającego wiedzę o e-commerce. W przygotowaniu jest również podcast, który wkrótce wzbogaci ofertę platformy.

Serwis „Kierunek jutro” jest częścią kampanii promocyjnej mającej na celu zwiększenie świadomości marki FedEx w Polsce oraz promocję jej usług.

FedEx Corp. świadczy szeroki zakres usług w zakresie transportu, handlu e-commerce oraz biznesu dla klientów oraz firm na całym świecie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej