SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Feeders Agency wygrywa przetarg na obsługę Pizza Hut

Feeders Agency wygrała przetarg firmy AmRest na obsługę reklamową marki Pizza Hut.

Article

W ramach rozpoczętej współpracy agencja będzie odpowiadać za budowanie wizerunku marki w obszarach muzyki i wideo.

- Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z marką, która od zawsze była blisko popkultury i której produkt tak często towarzyszy domowej rozrywce. Wierzymy, że nasze doświadczenie z obszaru digital & branded entertainment przełoży się na odświeżenie wizerunku Pizzy Hut i sprawi, że o marce znów będzie głośno - Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder Feeders Agency.

Współpraca przewidziana jest na najbliższe dwa lata i będzie prowadzona projektowo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Feeders Agency wygrywa przetarg na obsługę Pizza Hut

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Damn
Ci to idą jak burza
2 1
odpowiedź