Ferrero wchodzi w kategorię tabliczek czekolady premium

Po raz pierwszy w swojej historii Ferrero wkracza do kategorii tabliczek czekolady premium. Tabliczki Ferrero Rocher i Raffaello są już dostępne w sprzedaży.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ferrero wchodzi w kategorię tabliczek czekolady premium

Smak Ferrero Rocher i Raffaello jest teraz dostępny również w postaci 90-gramowych tabliczek czekolady w trzech smakach. Ich wprowadzenie do szybko rozwijającej się kategorii tabliczek czekolady premium wzmocni konkurencyjność Ferrero w tym segmencie rynku.

Czekolady Ferrero Rocher i Raffaello

Tabliczki czekolady Ferrero Rocher będą sprzedawane w dwóch smakach: czekolada mleczna i czekolada ciemna z 55% zawartością kakao, natomiast tabliczki czekolady Raffaello to biała czekolada z kokosem i migdałami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ferrero-rocher-reklamuje-sie-karnawalem-w-wenecji ##

- Wprowadzając na rynek tabliczki czekolady Ferrero Rocher i Raffaello, chcieliśmy zaoferować konsumentom nowe doznania smakowe inspirowane dwiema naszymi najbardziej kultowymi markami, które są kochane na całym świecie. Nowy kształt czekolady, która jednocześnie pozostaje wierna temu, czego oczekują miłośnicy Ferrero Rocher i Raffaello: wielozmysłowemu doświadczeniu smakowemu, które zapewnia wyjątkową chwilę rozkoszy - powiedziała Krystyna Niesłuchowska, country category marketing manager Praline

Nowe tabliczki czekolady Ferrero Rocher i Raffaello będą dostępne na polskim rynku od listopada.

Jak wynika z danych Euromonitor International wartość światowego rynku słodyczy czekoladowych w 2020 r. wynosiła 106 mld dol. Było to o 0,2 mld dol. mniej niż rok wcześniej, co było efektem pandemii. Perspektywy są jednak obiecujące - już w tym roku wartość rynku ma wynieść 111,6 mld dol. W 2025 r. rynek ma dobić do kwoty 133 mld dol., co oznacza wzrost o około jedną czwartą w ciągu najbliższych czterech lat.

Polska jest największym rynkiem czekolady w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym ok. 50 proc. udziałów posiada grupa trzech firm: Wedel, Mondelez i Ferrero, które mają po kilkanaście proc. udziału w rynku. Dalsze miejsce zajmują takie firmy jak Goplana, Storck, Nestle, Wawel czy Mars.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję