SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter
owe
  • Biznes
  • Monitoring mediów
  • Personalia
  • Opinie
  • Pierwsze strony ("Jedynki")
  • Katalog firm
  • Wideo
  • Wywiady
  • 2,14 mln widzów Festiwalu Muzyki Tanecznej 2019. TVP2 znokautowała konkurencję

    Tegoroczną edycję Festiwalu Muzyki Tanecznej w Kielcach oglądało średnio 1,74 mln widzów. TVP2 w czasie transmisji dwudniowej imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.

    Zenon Martyniuk; fot. TVP Article

    Festiwal muzyki tanecznej 2019 na antenie TVP2 transmitowany był przez dwa dni - 10 i 11 sierpnia br. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 2,14 mln widzów, co przełożyło się na 17,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

    Pierwszy dzień imprezy śledziło 2,27 mln osób, co przełożyło się  na 19,35 proc. udziału w 4+, 18,22 proc. w 16-49 oraz 18,60 proc. w 16-59. Tego dnia koncert poprowadzili: Izabella Krzan, Rafał Patyra i Mateusz Szymkowiak. O tytuł tanecznego przeboju roku 2019 walczyli After Party, Extazy, Top Girls, Kordian i Baby Full, Łobuzy, Andre, Mejk, Boys, Classic, MIG, Weekend i Zenon Martyniuk, który został laureatem. Gwiazdą wieczoru był zespół Piękni i Młodzi.

    Drugiego dnia wydarzenie miało średnio 1,99 mln widzów przy udziałach na poziomie 15,46 proc., 14,03 proc. i 14,88 proc. Wówczas kielecki Festiwal muzyki tanecznej poprowadzili Edyta Herbuś, Mateusz Szymkowiak wraz z DJ Markiem Sierockim. Tego dnia wystąpili m.in.: Francesco Napoli, Fun Factory, Limahl, Jenny Berggen z Ace of Base, Shaun Baker, Danzel oraz świętujący swoje 35-lecie zespół Bayer Full.

    TVP2 w czasie transmisji dwudniowego festiwalu była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie z udziałem na poziomie 11,44 proc. zajęła TVP1, trzeci był TVN (7,07 proc.), a czwarty - Polsat (6,96 proc.).

    Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 miała ogromną przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.

    Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

    Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: 2,14 mln widzów Festiwalu Muzyki Tanecznej 2019. TVP2 znokautowała konkurencję

    17 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
    User
    Wyborca PiS
    A niby nikt nie ogląda TVP :)
    37 1
    odpowiedź
    User
    Widz
    TVP utarło nosa Polsatowi w te wakacje tymi koncertami i festiwalami.
    33 8
    odpowiedź
    User
    Lolik
    Żeby jeszcze było się z czego cieszyć ze disco z pola i Zenek mają wzięcie. To nie jest powód do dumy to upadek tvp. I to kręcenie pupa - tak tego chce Widownia TVP
    17 26
    odpowiedź
    User
    Pep
    Ludzie chcą to oglądać więc nic dziwnego, że Kurski organizuje takie festiwale.
    A tak odstępując od tematu jeszcze 3 miesiące temu Fakty miały ponad pół miliona widzów przewagi nad Wiadomości a obecnie są na równi w okolicach 2,3 mln. A w zeszłym roku w sierpniu Wiadomości ledwie zbierały 1,5 ml widzów.
    24 3
    odpowiedź
    User
    Marek T.
    Panie Kurdupski! Tracę zaufanie do pana artykułów.
    To w końcu ile 1.78 mln czy 2.14 mln? Bo raz pisze pan tak raz tak...

    Proszę o większą rzetelność przy pisaniu informacji.
    16 0
    odpowiedź