Filip Fiedorow wraca do IKEA, będzie szefem sklepu w Poznaniu

Po zaledwie dwóch miesiącach pracy jako dyrektor marketingu Filip Fiedorow rozstał się z Żabka Polska. Wraca do IKEA Retail, gdzie będzie dyrektorem sklepu IKEA Poznań.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Filip Fiedorow wraca do IKEA, będzie szefem sklepu w Poznaniu
Filip Fiedorow

- Potwierdzamy, że zakończyliśmy współpracę z panem Filipem Fiedorowem, który dotychczas pełnił obowiązki dyrektora marketingu Żabka Polska. Departament marketingu będzie raportował jak dotychczas bezpośrednio do Anny Grabowskiej, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych Żabka Polska - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy.

Fiedorow pracował w Żabka Polska od początku lutego br. Przedtem, od listopada 2016 roku, był country marketing directoren IKEA Retail w Polsce.

Teraz Filip Fiedorow wraca do IKEA Retail - od połowy kwietnia będzie dyrektorem sklepu IKEA Poznań.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ikea-ze-stand-uperami-zacheca-do-rozmow-o-sypialni-wideo,7171119017515137a ##

Przed pracą w IKEA Fiedorow przez trzy lata był szefem marketingi w Lidl Polska, odpowiadał m.in. za serię kampanii z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy i Doroty Wellman. Wcześniej przez siedem lat pracował w Kompanii Piwowarskiej, zajmował się tam markami Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech, a potem był senior strategy & planning managerem marki Tyskie, nadzorował m.in. kampanię „5 Stadion”.

Na początku kariery zawodowej Filip Fiedorow był związany z agencją reklamową TequilaPolska, realizował w niej projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland i The Lorenz Bahlsen Snack World.

Fiedorow ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu