SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Film Lions dla Dove

Kampania Dove tryumfatorem tegorocznej 54. edycjiMiędzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions.

- Stworzyliśmy ten film, żeby pokazać w jaki sposób wizerunekkobiety jest obiektem manipulacji w dzisiejszych mediach. Naszymcelem było sprowokowanie dyskusji na temat promocji naturalnegokobiecego piękna, a tym samym zachęcenie do odwiedzenia stronyinternetowej www.campaignforrealbeauty.com,poświęconej temu zagadnieniu - pisał w komunikacie wykonawca,agencja Ogilvy & Mather z Toronto.

W ponadminutowym filmie "Evolution", który nigdy nie nadanotelewizji, dostępnym jedynie w sieci, na oczach widzów, za sprawąsztabu stylistów, wizażystów, grafików komputerowych, dokonuje sięmetamorfoza modelki przeciętnej urody, w billboardowe bóstwo. Filmprzygotowany dla kosmetyków Dove jest kontynuacją rozpoczętej kilkalat temu kampanii propagującej naturalne piękno. Do tej pory wreklamach Dove widzieliśmy m.in. modelki o zaokrąglonychkształtach. Spot Dove jest bezapelacyjnych zwycięzcą tegorocznegoCannes Lions. Oprócz głównej nagrody, tryumfował też w kategoriiCyber, czyli kampanii internetowych.

Grand Prix w kategorii Titanium honorującej nowatorskie iniepowtarzalne pomysły w podejściu do konsumenta, przypadł agencjiCrispin Porter + Bogusky ze Stanów Zjednoczonych za kampanię XboxKing Games dla sieci Burger King. Stworzono grę komputerową nakonsolę gier wideo Xbox Microsoftu, gdzie postacie znane zreklamówek Burger Kinga lansowały produkty tejże sieci. Gra zdobyławielką popularność. W ciągi 5 tygodni sprzedała się w nakładzie 2,4mln egzemplarzy i była jedną z trzech najchętniej kupowanych gierna Xboxa w całej jego historii.

http://www.canneslionslive.com/titanium/

Integrated Grand Prix otrzymała Vegalmosponce Buenos Aires za"Axe 3". Wyprodukowano dwa zapachy dezodorantu Axe, który pozmieszaniu tworzy nowy zapach.

Jedynym polskim zwycięzcą tegorocznego Cannes jest agencja ArcWarsaw (Leo Burnett Group) - zdobywca dwóch brązowych Lwów,pierwszego w kategorii Cyber za kampanię internetową "Before YouEnter - Wear Condoms", przygotowaną dla Krajowego Centrum ds.AIDS

http://www.canneslionslive.com/cyber/win_4_3_01173.htm

oraz statuetkę przyznaną młodym kreatywnym za reklamęinternetową na rzecz promowania sportu wśród dzieci w Afryce.

http://www.canneslionslive.com/yc/?medium=CYBER

http://www.canneslionslive.com/titanium/win_1_1_00060.htm

Dołącz do dyskusji: Film Lions dla Dove

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl