SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz” w kampanii Cinema City Unlimited (wideo)

Sieć kinowa Cinema City rozpoczęła kampanię reklamową swojego programu abonamentowego Cinema City Unlimited. Akcję, pod hasłem „Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz”, przygotowały firmy Coctail Creative, Insignia, MediaCom Warszawa i New Age Media.

Article

Reklamy Cinema City Unlimited podkreślają, że w ramach tej oferty można oglądać wszystkie filmy z repertuaru kin Cinema City, dowolnie wiele razy, także w ciągu jednego dnia.

Program Cinema City Unlimited został wprowadzony w grudniu ub.r.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), radio (Radio Eska i RMF Maxxx), internet (największe serwisy i portale społecznościowe), outdoor oraz kina Cinema City. Będzie prowadzona do końca marca.

Kreacją reklam graficznych zajęła się agencja Coctail Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają biur reklamy New Age Media (kina) oraz dom mediowy MediaCom i agencja interaktywna Insignia (pozostałe media).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz” w kampanii Cinema City Unlimited (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl