Filmy przyrodnicze w poniedziałki z „Polską”

Dziennik „Polska” (Polskapresse) rozpoczyna nowy cykl wydawniczy „W poniedziałki z 'Polską' poznasz świat”. W jego ramach do poniedziałkowych wydań gazety dołączane będą książki z filmami przyrodniczymi na DVD prezentowanymi w kinach Imax. Projektowi towarzyszy program lojalnościowy.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

Kolekcja składa się z 11 płyt z 22 filmami prezentującymi egzotyczne podróże, ciekawe miejsca i tajemnice natury. Na każdej płycie znajdują się dwa odcinki kolekcji - jako pierwsze dziś ukazały się „Alaska” oraz „Indie”. Serię kupić będzie można w każdy poniedziałek przez 11 kolejnych tygodni razem ze wszystkimi dziennikach pod marką „Polska”. Cena gazety z dodatkiem wynosi 7,99 zł. Razem z projektem Polskapresse uruchamia po raz pierwszy program lojalnościowy. Z pierwszym filmem czytelnik dostanie specjalny kupon, który należy uzupełnić kodami zamieszczanymi w każdym z 11 odcinków kolekcji. Zbiorczy kod z wszystkimi kodami umożliwi zakup w sklepie internetowym „Polski” 10 płyt z kolekcji „Sensacje XX wieku” z rabatem 50 proc. Kolekcji towarzyszy kampania reklamowa w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN i Polsat), lokalnych stacjach radiowych, billboardach oraz autopromocja na łamach dzienników „Polski” i „Echa Miasta” oraz w serwisach internetowych Polskapresse. Kampanię przygotował dział marketingu Polskapresse, a media zaplanował dom mediowy MediaEdge:cia.

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu