SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Finish zachęca do oszczędzania wody w kuchni

Wystartowała kampania „Obiecajmy” marki produktów do zmywania Finish (Reckitt), realizowana wspólnie z marką Bosch. Partnerem merytorycznym kampanii jest Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy. Za kreację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za działania public relations agencja Havas PR Warsaw.

Article

Celem kampanii „Obiecajmy” jest zachęcenie jej odbiorców do niemarnowania wody, zachęcenie do zakupu zmywarki i niezmywania ręcznie. Kampania ma też zachęcić posiadaczy zmywarek, aby nie opłukiwali naczyń, czy wręcz by ich nie przemywali przez wstawieniem do zmywarki. Badania przeprowadzone w 2020 r. wykazały, że nadal duża część posiadaczy zmywarek opłukuje naczynia przed włożeniem ich do zmywarki i zużywają na tę czynność średnio aż 48 litrów wody tygodniowo. Oznacza to, że rocznie marnujemy w Polsce na przepłukiwanie naczyń aż 6,3 miliarda litrów wody.

Reklama ma na celu uświadomienie problemu niedoboru wody w najbliższym czasie, i zwrócenie uwagi na fakt, jak wiele wody marnuje się podczas ręcznego zmywania.

Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem telewizję, Internet i punkty sprzedaży.

Reckitt zachęci najmłodszych do oszczędzania wody

Dodatkowo, w ramach projektu firma Reckitt w wybranych przedszkolach, położonych na terenach najbardziej zagrożonych suszą hydrologiczną, zainstaluje zbiorniki retencyjne, które pomogą w codziennym gromadzeniu deszczówki.

Dzieci otrzymają niezbędne zestawy narzędzi wraz z nasionami warzyw i owoców, dzięki którym z łatwością będą mogły dbać o roślinność wokół budynków, przy okazji świetnie się bawiąc. Dodatkowo nauczyciele przedszkolni zostaną zaopatrzeni w scenariusze lekcji, które pozwolą na rzetelną edukację najmłodszych na temat konieczności oszczędzania wody. Do tej pory przeprowadzono pilotażowe zajęcia w trzech przedszkolach na terenie Warszawy.

Materiały edukacyjne (książeczka w formie elektronicznej, scenariusze zajęć dla przedszkolaków) dostępne będą także na dedykowanej stronie kampanii obiecajmy.finish.pl.

- Dzieci z wybranych przedszkoli na terenach najbardziej zagrożonych suszą hydrologiczną otrzymają książeczki o przygodach Kropelki Amelki, która będzie ich przewodnikiem po magicznej krainie „Dostatkowo”. Nasza bohaterka w zabawny i przystępny sposób wytłumaczy najmłodszym, jak codziennie mogą oszczędzać wodę w domu i swoim najbliższym otoczeniu. Mamy nadzieję, że niebieska Kropelka zostanie nową przyjaciółką najmłodszych czytelników i zyska status towarzysza, do którego porad chętnie wraca się na co dzień - mówi Bartosz Stawikowski, senior brand manager marki Finish.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, za działania w zakresie PR odpowiada Havas PR Warsaw.

Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD. Partnerem merytorycznym kampanii jest Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Finish zachęca do oszczędzania wody w kuchni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl