SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fisiel stawia na animację i rezygnuje z tańca w stylu MichaelaJacksona (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się druga odsłona kampaniireklamowej kisielu Fisiel. Symbolizującego tą markę królika nieodgrywa już aktor i nie wykonuje tańca w stylu Michaela Jacksona.

Startujący właśnie drugi etap kampanii reklamowej kisielu Fisielwykorzystuje zmienione kreacje z pierwszej odsłony tej akcji.Aktora w masce królika symbolizującego tę markę zastąpiono animacją3D i usunięto cenę, w której tańczy on w stylu Michaela Jacksona. -Ten wizerunek wzbudził wiele kontrowersji i chociaż w ogólnymrozrachunku zapewnił Fisielowi dużą wyróżnialność, zdecydowaliśmysię zmodyfikować spot - komentuje Edyta Brykalska, product managerw Rieber Foods Polska.




Kampania pod hasłem "Taki kisiel, to jest Fisiel!" skierowanajest do matek z dzieci w wieku 4-14 lat, promując wśród nich kisielz marchewką i naturalnymi składnikami. Akcja od 23 lutegoprowadzona jest w telewizji (TVP, TVN, TVN7, TVN Style, Polsat,Polsat 2, Polsat Cafe, TV4, CN i stacje tematyczne z pakietu AtMedia) i prasie (tytuły poradnikowe dla kobiet: Claudia, Naj iPrzyjaciółka; magazyny parentingowe: Mamo To Ja, Dziecko, MamyPrzedszkolaka, Cudowne Lata w Szkole; tytuły dla dzieci: Witch,Kaczor Donald, Barbie, Świat przygód Hugo, Scooby Doo; kolorowankii krzyżówki Technopolu)

fisiel

Modyfikację spotu wykorzystywanego w tej akcji zrealizowałaagencja Red8 Communication Group, a grafikę reklam prasowychprzygotowała agencja PND Futura. Zakupem mediów na potrzebykampanii - zaplanowanej w telewizji do połowy marca, a w prasie do6 kwietnia - zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Fisiel stawia na animację i rezygnuje z tańca w stylu MichaelaJacksona (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl