Fit Boot Camp z Bramasole PR

Agencja Bramasole PR rozpoczęła współpracę z Fit Boot Camp. Będzie odpowiadać za kompleksowe działania PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja poprowadzi komunikację z kilkoma grupami docelowymi, także w internecie. Będzie również odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi oraz za budowę pozytywnego wizerunku firmy na portalach społecznościowych.

Za projekt po stronie agencji odpowiadają: Joanna Guz oraz Agnieszka Żelazko.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Fit Boot Camp to wyjazdowe obozy fitness m.in. dla par, singli, mam, panien młodych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe