FleishmanHillard Fishburn zajmie się obsługą PR marki Tanqueray w Europie

Agencja FleishmanHillard Fishburn wygrała przetarg firmy Diageo na obsługę public relations marki ginu Tanqueray w Europie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja  FleishmanHillard Fishburn wygrała czteroetapowy przetarg. Jego szczegółów jednak nie ujawniono. Diageo po raz pierwszy zdecydowało się wybrać do obsługi marki Tanqueray agencję, która odpowiada za całą Europę.

Dedykowany zespół agencji w Wielkiej Brytanii opracuje europejską strategię PR dla marki ginu. Będzie współpracować z zespołem marki w Diageo w celu podejmowania działań mających „napędzać rozwój” brandu w Europie.

Pracami dla Tanqueray w FleishmanHillard Fishburn kierować będzie Sherawaye Hagger, dyrektora ds. obsługi marek luksusowych. Będzie raportować do Lauren Winter, dyrektora ds. marki konsumenckiej i marketingu w regionie EMEA.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"