FleishmanHillard wypromuje sklepy TJX Maxx

Agencja FleishmanHillard wygrała przetarg na obsługę spółki TJX.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy obejmuje PR konsumencki, obsługę biura prasowego, social media i content marketing dla sklepów TK Maxx w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Irlandii i Polsce.

Ponadto, FleishmanHillard zajmie się komunikacją korporacyjną grupy TJX Europe.

Umowa została podpisana od lutego 2014 na czas nieokreślony.

TKMaxx to sieć sklepów, która powstała w 1994 roku w Anglii. Obecnie firma posiada około 370 sklepów w czterech krajach: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech oraz w Polsce, gdzie zlokalizowanych jest 21 sklepów. TK Maxx jest częścią grupy TJX Europe, która z kolei jest europejskim oddziałem firmy TJX Companies, Inc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej