SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Flywheel tworzy dział digital media, na czele Ewa Gruczek-Rozwadowska

W agencji PR Flywheel powstał dział digital media, którym kieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska. Do zespołu dołączyła także Karina Dudzińska. Nowe specjalistki przeszły z firmy Digital Kingdom.

Od lewej: Ewa Gruczek-Rozwadowska i Karina DudzińskaOd lewej: Ewa Gruczek-Rozwadowska i Karina Dudzińska

W nowo utworzonym dziele realizowane będą działania z obszarów social media, digital advertising, content marketing, influencer marketing oraz creative design.

Zespół tworzyć będą Ewa Gruczek-Rozwadowska, head of digital i Karina Dudzińska, creative project leader. Obie przeszły z Digital Kingdom. Jako team współpracują razem od ponad trzech lat.

- Prowadzenie komunikacji spójnej dla możliwie największej liczby kanałów stanowi jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii. Działania PR-owe i digitalowe to obszary, które wzajemnie na siebie oddziałują i są od siebie zależne. Dlatego też, chcąc zapewnić  klientom kompleksową obsługę, zdecydowaliśmy się powiększyć nasz zespół o specjalistów w dziedzinie nowych mediów - komentuje Iwona Cieśla, współzałożycielka agencji Flywheel.

Ewa Gruczek-Rozwadowska przez ostatnie cztery lata koordynowała kampanie dla kluczowych marek w portfolio agencji Digital Kingdom m.in. Showmax, Rimmel, Yves Rocher, Dr. Martens, Malibu i Hortex.

Karina Dudzińska była odpowiedzialna za koncepcje kreatywne dla takich marek jak Rimmel, Showmax, Cat Footwear, Mobile Vikings i Czwórka Polskie Radio.

Flywheel działa od 2011 r. i specjalizuje się w branży farmaceutycznej oraz mediowej. Zespół agencji odpowiedzialny był za komunikację programową dla kanałów z Grupy Discovery Networks (Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, DTX, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life, Metro). Odpowiadała też za PR programowy platformy Showmax, z którą współpracowała przy takich projektach jak "SNL Polska", "Ucho Prezesa" czy serialu "Rojst".

Dołącz do dyskusji: Flywheel tworzy dział digital media, na czele Ewa Gruczek-Rozwadowska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl