SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Focus Śledczy" nowym magazynem Burdy

Od 1 lipca br. w sprzedaży pojawi się nowy magazyn "Focus Śledczy" (Wydawnictwo Burda Media Polska), który na swoich łamach będzie poruszać sprawy kryminalne. Redakcji przedstawi w nim prawdziwe historie zbrodni - ofiary, sprawców i motywy, które sprawiły, że zdecydowali się na takie działanie.

Article

W nowym piśmie będzie można przeczytać m.in. o zagadkowym zniknięciu pięcioosobowej rodziny spod Łodzi, sprawie morderstwa studentki z Krakowa, która przypomina historię znaną z „Milczenia owiec” czy przypadek wynalazcy i biznesmena Petera Madsena, który zamordował szwedzką reporterkę w swojej prywatnej łodzi podwodnej.

- Ostatnie lata to eksplozja zainteresowania tematyką true crime - prawdziwych zbrodni. Powstają książki, reportaże, nawet seriale opowiadające o realnych zdarzeniach - mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy „Focus”. - Nowy, odmieniony „Śledczy” wpisuje się w ten trend. To magazyn dla czytelników, którzy odkładając książkę sensacyjną czują pewien niedosyt realizmu i prawdziwych, a nie zmyślonych, emocji - uważa. - Nie zapominamy również o naukowym rodowodzie „Focusa”. Przedstawiamy też psychologię zbrodni i nowoczesne metody wykrywania przestępstw - dodaje Kościelniak.

W „Śledczym” czytelnicy znajdą także minimalistyczną szatę graficzną, która eksponuje treść. - Zaprojektowaliśmy ją w taki sposób, aby nie epatowała okrucieństwem zdjęć i ilustracji, ale pozostawiała przestrzeń dla wyobraźni czytelników - mówi dyrektor artystyczny grupy „Focus” Michał Janicki. – Chcieliśmy, aby wygląd „Śledczego” kojarzył się z książką, a nie kolorowym magazynem - podkreśla.

Premierowy numer ukaże się w kioskach od 1 lipca br., będzie liczyć 132 strony i kosztować 19,99 zł.

Ukazaniu się pisma na rynku towarzyszy kampania promocyjna w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce, a także w tytułach prasowych (tytuły własne Burdy), serwisach internetowych: Burdy oraz wp.pl i social mediach oraz zaplanowano również kampanię TV (na kanale Crime & Investigation).

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Focus Śledczy" nowym magazynem Burdy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bafuda
Zaczynają do plagiatu. Reporter na tropie to kanał redaktora naczelnego magazynu kryminalnego Reporter.
6 1
odpowiedź
User
Iza
Nieprzemyślany projekt. Jak na ten segment kilka razy za drogo i bez pomysłu.
1 0
odpowiedź
User
j
Nigdzie nie można znaleźć i to nie dlatego, że się wyprzedało. Sprawdzałam w dwóch empikach w warszawie. i w dwóch relayach na stacjach metra. W ogóle tam nie dostali.
0 0
odpowiedź