SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fokus TV promuje letnią ramówkę. Na billboardach David Attenborough i Radek Kotarski

Ruszyła kampania promocyjna letniej ramówki Fokus TV na nośnikach outdoorowych w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. W akcji wystąpili prezenterzy wakacyjnych programów stacji - David Attenborough, Radek Kotarski i Richard Hammond.

W reklamach prowadzący programy z wakacyjnej ramówki promują sekcje tematyczne stacji. „Wiedzę” reprezentuje brytyjski antropolog David Attenborough, a „dokument” promuje na billboardach Radek Kotarski, autor cyklu programów „Tajemnice historii”. Z kolei twarzą „rozrywki” jest brytyjski dziennikarz Richard Hammond.

Kampania outdoorowa stacji Fokus TV będzie realizowana do 31 lipca w Warszawie, Krakowie i Trójmieście na nośnikach 6x3, 12x3 oraz w metrze.

Kampania promocyjna objęła w lipcu prasę (dzienniki, tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki), radio (Grupa Radiowa Time) i internet (serwisy wydawnictwa Murator). Kreację kampanii i media zaplanował dział marketingu Fokus TV.

Przypomnijmy, że od lipca kanał Fokus TV wprowadziła wakacyjną ramówkę, w której pojawią się m.in. filmy podróżnicze, magazyn wędkarski, program kulinarny oraz programy przygodowe dla młodzieży (przeczytaj o tym).

Fokus TV ruszył 28 kwietnia br. i nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej oraz u operatorów płatnej telewizji (więcej na ten temat). Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w dniach od 1 do 7 maja br. udział w rynku kanału Fokus TV wyniósł 0,5 proc. (zobacz dane).

Dołącz do dyskusji: Fokus TV promuje letnią ramówkę. Na billboardach David Attenborough i Radek Kotarski

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Matt
Nie no Radek wymiata ze swoim programem,swietnie się ogląda
odpowiedź
User
tak
Fokus TV to wyjątkowo dobry kanał jak na NTC. Pomimo tysiąca powtórek (choć całkiem ciekawych, to jednak powtórek) stacja wybija się nawet na tle takiego Discovery, gdzie cały dzień pokazywane są "Walki o Bagaż" i "Aukcje w Ciemno" (które notabene mamy na Pulsie2 kompletnie za darmo). Ogólnie, mimo że miałem spore obawy o poziom kanału (w końcu właścicielem Fokusa jest...Murator/SuperExpress) to nie jest najgorzej.
odpowiedź