Formuła 1: Polsat zarobił z reklam 18 mln zł

Średnia oglądalność wszystkich transmisji z zawodów Formuły 1 wokresie od 28 marca do 1 listopada br. wyniosła 1,74 mln widzów, codało Polsatowi 20,34 proc. udziału w 4+ i 24,57 proc. w 16-49 -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Poprzedni sezon (od 5 marca do 2 listopada) gromadził 1,98 mlnwidzów, co dało Polsatowi 25,34 proc. udziału w 4+ i 30,89 proc. w16-49. Największym zainteresowaniem w tym roku cieszyły się GrandPrix Australii (2,52 mln widzów) oraz Grand Prix Belgii (2,51 mlnwidzów).

Polsat w trakcie emisji Formuły1 miał drugą pozycję narynku, nieznacznie ustępując TVP2 (odpowiednio 20,34 proc.i 20,95 proc. udziału). Trzecia była Jedynka z 1,45 mln widzów i17,43 proc. udziału w rynku.

Wyścigi Formuły 1 przyciągały głównie mężczyzn,osoby powyżej 30 roku życia oraz mieszkańców małych i największychmiast.

Cennikowe wpływy reklamowe (dane bez rabatów) wyniosły 18,35 mlnzłotych. To więcej niż przed rokiem - gdy stacja 'zarobiła' 17,4mln złotych.

W 2007 roku relacje na antenie stacji śledziło 1,94 mln osóbprzy udziale wynoszącym odpowiednio 23,23 proc. i 28,58 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"