„Formuła Zysku” w programie partnerskim Volkswagen Bank Polska

Trwa program partnerski skierowany do dealerów i sprzedawców usług Volkswagen Banku Polska. Akcję pod nazwą „Formuła Zysku” realizuje agencja Advertiva.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzony od początku roku program partnerski Volkswagen Banku Polska jest skierowany do dealerów i sprzedawców jego usług finansowych i ubezpieczeniowych w salonach samochodowych koncernu Volkswagen. Właściwe działania poprzedził etap teaserowy, w którym uczestnicy otrzymywali materiały informacyjne.

grafika

Całością programu – prowadzonego pod nazwą „Formuła Zysku” – zajmuje się agencja reklamowa Advertiva, która przygotowała na jego potrzeby oprawę graficzną i rozwiązania IT oraz odpowiada za bieżącą obsługę. Akcja potrwa do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej