'Fort Boyard' przegrał z programami TVP 1 i TVN-u

Nadawany w sobotnie wieczory na antenie TVP 2 turniej przygodowy"Fort Boyard" miał mniej widzów niż pozycje emitowane w tym czasieprzez TVP 1 i TVN, udało mu się jednak wygrać z programami Polsatu.Z reklam show przyniósł Dwójce 6,1 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.plwynika, że "Fort Boyard" oglądało średnio 2,33 mln osób. Formatzapewnił TVP 2 udział w rynku na poziomie 16,85 proc. wśródwszystkich widzów i w 17,43 proc. w grupie 16-49. Lepsze wynikishow miał w okresie od 11 października do 6 grudnia br. (dataemisji ostatniego odcinka), gdy pokazywany był o 19.10, bo jegoudział w rynku wahał się wtedy między 16,43 proc. a 20,15 proc.Wcześniej, gdy program nadawano o 20.05 (od 6 września br.), jegoudział wynosił od 13,35 proc. do 15,99 proc.

W paśmie nadawania "Fortu Boyard" TVP 2 była dopiero trzeciąstacją pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma była TVP 1,emitująca wtedy głównie "Wieczorynkę", "Wiadomości" i filmyfabularne, co dało jej 3,53 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazłasię TVN (gł. "Fakty", "Uwaga!", "Niania", "Mam talent"; 2,9 mln).Nieco gorzej od Dwójki radził sobie natomiast Polsat (gł."Wydarzenia", "Ranking gwiazd", "Jak Oni śpiewają"; 2,2 mln).

Program gromadził przed telewizorami głównie kobiety, widzów wwieku od 10 do 15 lat oraz od 35 do 39 lat i powyżej 45. rokużycia, mieszkańców wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Przychody ze spotów reklamowych nadawanych przed i po emisjikażdego odcinka "Fortu Boyard" wyniosły w sumie 6,1 mln zł (danecennikowe bez rabatów).

Druga edycja programu, która została już nagrana, ma pojawić sięw ramówce TVP 2 wiosną 2009 roku.

Oglądalność "Fortu Boyard" odcinek poodcinku

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni "Fortu Boyard"

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa