SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Fort Boyard' radzi sobie słabiej od konkurencji

Turniej przygodowy "Fort Boyard", który Dwójka emituje w soboty o20.00, ma mniej widzów niż nadawane w tym czasie propozycjekonkurencji. Show obniżył też widownię stacji w porównaniu do ub.r. Mimo to nadawca jest zadowolony z wyników programu.

'Fort Boyard' radzi sobie słabiej od konkurencji

Trzy pierwsze odcinki "Fortu Boyard" oglądało w TVP 2 średnio1,98 mln widzów, co dało stacji 15,02 proc. udziału w grupie 4+ i16,66 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch. Rok temu w tym paśmie Dwójka radziła sobie lepiej wgrupie 4+ - miała 2,31 mln widzów i udział wynoszący odpowiednio16,44 proc., ale gorzej w grupie komercyjnej, gdzie wtedy jejudział wynosił 15,34 proc.

W czasie emisji programu TVP 2 jest dopiero na czwartym miejscuw rynku telewizyjnym. Wyprzedzają ją: TVP 1 (ma 3,3 mln widzów,którzy oglądają w tym czasie filmy fabularne), Polsat (2,92 mln,"Jak Oni śpiewają") i TVN (2,35 mln; "Niania", "Mam talent!",film).

Kierownictwo telewizyjnej Dwójki jest jednak zadowolone zwyników, jakie osiąga "Fort Boyard" i nie planuje zmiany pasma jegoemisji. - Nie jest to program emitowany na żywo, więc nie generujetylu emocji i już na starcie ma gorszą pozycję niż konkurenci -tłumaczy nam Jarosław Burdek, wicedyrektor TVP 2 odpowiedzialny zarozrywkę - "Fort Boyard" to rozrywka na światowym poziomie. Jestemprzekonany, że widownia programu będzie rosnąć, bo kolejne odcinkibędą jeszcze lepsze niż te dotąd pokazane - dodaje.

Z danych wynika, że show śledzą ludzie w różnym wieku, przedewszystkim kobiety, mieszkańcy ze wsi i średnich miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym.

W każdym odcinku "Fort Boyard" bierze udział pięcioosobowadrużyna składająca się z zawodników o różnych predyspozycjach, wtym jednej gwiazdy. Ich zadaniem jest zdobycie pięciu kluczy, któreumożliwiają wejście do komnaty skarbów i rozszyfrowanie zagadkowegosłowa-kodu, które otwiera drogę do skrzyni z główną nagrodą.Program poprowadzą Robert Gonera i Katarzyna Glinka, awyprodukowała go ATM Grupa.

Widownia programu "Fort Boyard" odcinek poodcinku

Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
20-09-20081 989 45413,89%15,02%
13-09-20082 178 65815,37%17,51%
06-09-20081 768 72215,99%17,72%
średnia1 978 11215,02%16,66%

Oglądalność konkurencji w czasie emisji "FortuBoyard"


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVP 13 296 15825,03%
Polsat2 919 04922,17%
TVN2 353 90917,88%
TVP 2 - FortBoyard1 978 11215,02%

Profil widowni programu



AFFADH %
PłećMężczyźni9746,73%

Kobiety10353,27%
Wiek4- 9503,11%

10-151128,49%

16 - 19704,32%

20 - 24363,21%

25 - 29564,77%

30 - 341078,40%

35 - 391137,56%

40 - 44915,93%

45 - 491259,63%

50 - 541149,39%

55 - 59987,03%

60+15328,16%
Wlk.miastaWieś11745,13%

< 50 tys.8219,40%

50-100 tys.11610,44%

100-200 tys.1068,49%

> 200 tys.7916,54%
ZawódTop management514,20%

Pracownicyszczebla średniego9913,29%

Pracownicyfizyczni i rolnicy10721,03%

Emeryci13835,66%

Inne7925,82%
WykształceniePodstawowe11952,68%

Średnie9127,39%

Wyższe708,33%

Inne8411,60%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Fort Boyard' radzi sobie słabiej od konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl