Fortuna: Super pomidor w roli soku (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna (Agros-Nova). Akcję - przebiegającą pod hasłem „Super pomidor w roli soku” - przygotowały firmy Red8 i Brand Place.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie telewizyjna kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna jest oparta na billboardzie sponsorskim. Będzie on emitowany przy programie „Dzień Dobry TVN”, premierowych i powtórkowych odcinkach serialu „Julia” w TVN oraz wieczornym serwisie sportowym w TVN 24.

Reklamę na potrzeby akcji przygotowała agencja Red8, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Brand Place.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej