SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fortuna w internecie

W internecie czeka na Ciebie Fortuna

Serwis marki Fortuna to już drugi projekt zrealizowany wspólnie przez firmę Agros Nova i agencję OS3 multimedia

Strona www.fortuna.com.pl to nie tylko prezentacja każdej z linii produktów Fortuny, ale także internetowy poradnik, jak żyć zdrowo, energetycznie i aktywnie.

"Postanowiliśmy wyjść poza ramy standardowej promocji i w ciekawy sposób dotrzeć do ludzi aktywnych i dbających o zdrowie. Stąd w serwisie bardzo bogaty dział poświęcony urodzie, ćwiczeniom i odżywianiu. Chcieliśmy dać naszym klientom coś więcej niż tylko internetową prezentację produktów Fortuny, które kupują. Zależało nam by zachęcić ich do częstszego odwiedzania serwisu i pokazać jak doskonałym uzupełnienie witamin są nasze soki. Pomogło nam w tym doświadczenie i pomysły agencji, która zdobyła dla nas zawartość merytoryczną działu "Żyj zdrowo" nawiązując współpracę z ciekawymi partnerami." - powiedział Andrzej Misiak, młodszy kierownik marki w firmie Agros Nova.

"Z firmą Agros Nova współpracujemy już ponad pół roku tworząc razem kolejne serwisy. Taka współpraca pozwala nam dokładnie poznać wymagania klienta, zrozumieć jego potrzeby i dobrać optymalne narzędzia, by skutecznie promować jego produkty w sieci. Podobnie jak przy projektowaniu serwisu pysio.pl skoncentrowaliśmy się na zbudowaniu strony, która zaciekawi nie tylko ze względu na prezentację produktów, ale pokaże, że firmie zależy na promowaniu konkretnego stylu życia. W przypadku Fortuny mamy do czynienia z marką, która zachęca do aktywnego i zdrowego spędzania czasu, pełnego naturalnej energii płynącej z soków Fortuny." - powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fortuna w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl