SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fortuna w limitowanej linii opakowań od Czteryczwarte

Na rynek wchodzi limitowana edycja napojów marki Fortuna (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań i kreację nazw odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.

Opakowania dla dwóch smaków napojów inspirowanych Ameryką Południową i Afryką - Amazonia (guawa, pomarańcza, banan) i Africana (pomarańcza, ananas, papaja) - zawierają motyw egzotycznej maski.

Produkty są sprzedawane osobno oraz jako duo-packi.

Dołącz do dyskusji: Fortuna w limitowanej linii opakowań od Czteryczwarte

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl