SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Foteliki Ramatti 'chronią to, co najcenniejsze'

Pod hasłem "Chronimy to, co najcenniejsze" ruszyła kampaniareklamowa samochodowych fotelików dziecięcych Ramatti. Akcja jestprowadzona w prasie skierowanej do rodziców.

Startująca właśnie kampania reklamowa samochodowych fotelikówdziecięcych Ramatti podkreśla wprowadzone w nich krzyżowe zapięciapasów i nowy system mocowania. Akcja prowadzona pod hasłem"Chronimy to, co najcenniejsze" opisuje te rozwiązania jako"rewolucję na rynku fotelików".

ramatti

Kampania jest prowadzona w czasopismach skierowanych dorodziców, a wkrótce obejmie również internet. Strategięmarketingową i kreację na jej potrzeby przygotowała agencja ZoomAdvertising.

Dołącz do dyskusji: Foteliki Ramatti 'chronią to, co najcenniejsze'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl