TVP: 10,9 mln widzów finałowego meczu mundialu, 8,4 mln wg Nielsena

Mecz reprezentacji Francji z Chorwacją na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 10,92 mln widzów - poinformował Jacek Kurski, prezes TVP na swoim profilu na Twitterze prezentując dane z alternatywnego pomiaru oglądalności. Z kolei wg danych Nielsena mecz śledziło 8,42 mln osób

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Finałowy mecz tegorocznego mundialu w Rosji odbył się w niedzielę, 15 lipca br. o godz. 17.00. Spotkanie to wygrała reprezentacja Francji, która pokonała Chorwację 4-2.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-mundial-rosja-2018-wynikow-meczow-faza-grupowa,7171429428762241a ##

Jacek Kurski tuż po zakończeniu spotkania na swoim profilu na Twitterze opublikował dane z alternatywnego pomiaru oglądalności prowadzonego przez Netię, który wzbudza wiele kontrowersji - jego wyniki uznawane są tylko przez publicznego nadawcę. Z tych wyników wynika, że średnia widownia meczu Francja-Chorwacja na obu antenach wyniosła 10,92 mln widzów. W TVP1 pojedynek śledziło 9,52 mln osób, a w TVP Sport - 1,41 mln.

W szczytowym momencie widownia meczu na obu antenach wzrosła do 12,60 mln (w TVP1 peak wyniósł 11,11 mln, a w TVP Sport - 1,50 mln).

Według najnowszych danych Nielsen Aududience Measurement wczorajszy finał śledziło 8,42 mln widzów, co dało TVP1 i TVP Sport 63,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W TVP1 spotkanie śledziło 6,85 mln osób (52,07 proc.), a w TVP Sport - 1,57 mln (11,90 proc.).

Reprezentacja Polski już na etapie fazy grupowej pożegnała się z tegorocznym mundialem (zajmując czwarte - ostatnie - miejsce w grupie H po dwóch przegranych - z Senegalem i Kolumbią i jednym wygranym pojedynku - z Japonią).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style