SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Film „Free Solo: ekstremalna wspinaczka” debiutuje w National Geographic (wideo)

W niedzielę, 3 marca o godz. 21.00 na antenie National Geographic odbędzie się polska premiera dokumentalnego filmu „Free Solo: ekstremalna wspinaczka”, który został laureatem Oscara.

Article

Dokument „Free Solo” jest zapisem przygotowań Alexa Honnolda do wspinaczki, o której bohater marzył przez wiele lat. Honnold chce zdobyć najsłynniejszą ścianę skalną na świecie i wspiąć się na wznoszący się ponad kilometr nad ziemią granitowy monolit w Parku Narodowym Yosemite bez żadnej asekuracji.

Kilka dni temu produkcja otrzymała statuetkę Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej za najlepszy pełnometrażowy film dokumentalny. Wcześniej film został wyróżniony w tej samej kategorii nagrodą BAFTA.

Polska premiera dokumentu na antenie National Geographic odbędzie się w niedzielę, 3 marca 2019 roku o godz. 21.00.

Średni udział National Geographic w Polsce w 2017 roku wyniósł 0,28 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Film „Free Solo: ekstremalna wspinaczka” debiutuje w National Geographic (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bayern
NatGeo idzie w coraz bardziej ekstremalne tematy z coraz mniejszą widownią, która jest nimi zainteresowana. A kiedyś to była taka ciekawa alternatywa do Discovery.
odpowiedź
User
Swordfish
Akurat ten film jest naprawdę emocjonujący, a widoki zapierają dech w piersiach. Szkoda, że na tym kanale są reklamy i nie można włączyć napisów.
odpowiedź
User
Edeward Wąasemsa
Co by tu jeszcze wymyślić bardziej exkremalnego?
odpowiedź
User
ewa
Akurat ten film jest naprawdę emocjonujący, a widoki zapierają dech w piersiach. Szkoda, że na tym kanale są reklamy i nie można włączyć napisów.
Premeira akurat była bez reklam!
odpowiedź
User
patryk
NatGeo idzie w coraz bardziej ekstremalne tematy z coraz mniejszą widownią, która jest nimi zainteresowana. A kiedyś to była taka ciekawa alternatywa do Discovery.
Przynajmiej sa wartościowe dokumenty z Oscarem a nie jakies reality ze złomkiem
odpowiedź