SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fresh odświeżył ukraińskie ketchupy

Grupa Fresh zakończyła prace związane z odświeżeniem wizerunku opakowań produktów marki Torchin, należącej do Nestle Ukraina.

Projekt obejmował odświeżenie wizerunku pięciu produktów, oraz zaprojektowanie elementów promocyjnych na opakowania. Wprowadzeniu nowych opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna, do której Grupa Fresh przygotowała mock-upy.

Zmiany mają wzmocnić komunikację cech produktu, takich jak świeżość i naturalne pochodzenie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fresh odświeżył ukraińskie ketchupy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl