SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frisco.pl ma nową platformą komunikacji - „Definicja lepszych zakupów”

W lutym wystartowała pierwsza kampania supermarketu online Frisco.pl, stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki - „Definicja lepszych zakupów”. Akcję przygotowywały i realizują  LiquidThread, Performics i Spark Foundry.

Article

Kreacje wykorzystywane w kampanii przekonują, że kiedy robimy zakupy spożywcze przez internet, dotychczas znane pojęcia nabierają zupełnie nowych znaczeń. Gdy kupujemy online, laptop staje się supermarketem, kanapa – miejscem rodzinnych zakupów, a kuchnia – miejscem odbioru zamówienia.

- Frisco.pl w nowej platformie komunikacji uświadamia, że zakupy spożywcze online są czynnością przyjemną, wygodną i jednocześnie usprawniającą cały proces regularnych zakupów dla domu. Zachęca tym samym do rozważenia zakupów spożywczych online jako wygodnej alternatywy dla regularnych zakupów w hipermarketach czy dyskontach – mówi Maria Najda, kierownik marki Frisco.pl.

Działania prowadzone są w internecie: display i social media, w radiu oraz na outdoorze.

Nową strategię oraz kampanię przygotowała agencja LiquidThread, za działania marketingu efektywnościowego odpowiada Performics. Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Frisco.pl ma nową platformą komunikacji - „Definicja lepszych zakupów”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl