Spark Foundry broni w przetargu obsługi mediowej Frisco.pl

Sklep internetowy z żywnością Frisco.pl prowadzi przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni dom mediowy Spark Foundry należący do Publicis Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Spark Foundry broni w przetargu obsługi mediowej Frisco.pl

Biuro prasowe Frisco.pl nie udzieliło nam szczegółowych informacji dotyczących trwającego przetargu. Udało nam się jednak ustalić, że proces jest na końcowym etapie.

Obsługi klienta broni dom mediowy Spark Foundry należący do Publicis Media. Z iloma i jakimi agencjami rywalizuje, Frisco.pl nie podaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/e-sklepy-z-zywnoscia-tesco-pl-i-bdsklep-pl-mocno-w-dol-auchandirect-pl-w-gore,7171172415075969a ##

W ub.r. firma reklamowała się hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy” - kampanię realizowały agencje LiquidThread (Publicis Media) i Performics, a od strony mediowej – Spark Foundry.

Wiosną ub.r. uruchomiono nowy program lojalnościowy dla klientów tego internetowego sklepu pod hasłem „Frisco owocuje” . Uczestniczący w nim klienci w zamian za zakupy otrzymują zniżki lub darmową dostawę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych