SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Front or Back” w kampanii Diverse (wideo)

Na Facebooku pod hasłem „Front or Back” zaczął się konkurs promujący nową kolekcję odzieży Diverse produkowanej przez firmę Etos. Za obsługę akcji odpowiada agencja interaktywna AtomClick.

„Front or Back” w kampanii Diverse (wideo)

W konkursie „Front or Back” należy poprzez aplikację dostępną na fanpage’u DiverseSystem wypełnić zgłoszenie i wrzucić dwa zdjęcia w jeansach. Spośród zgłoszeń jury wybierze 10 kobiet i 10 mężczyzn, na których fotografie będą głosować internauci, rozstrzygając ostatecznie, kto wygra wycieczkę o wartości 4 tys. zł. Konkurs potrwa do 14 września.

Akcję wspierają działania reklamowe obejmujące zarówno internet (działania w social media i reklamy), jak też prasę (reklamy w magazynach lifestylowych) oraz salony Diverse (materiały POS). Koncepcję konkursu i promujące go reklamy przygotował dział marketingu firmy Etos, a za aktywności w serwisach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna AtomClick.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Front or Back” w kampanii Diverse (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kukiz
słabiutko, cliki!
odpowiedź