Frosta klientem LoveBrands Relations

Od stycznia br. agencja LoveBrands Relations rozpoczęła stałą obsługę komunikacyjną Frosty, firmy działającej na rynku mrożonych panierowanych produktów rybnych. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Frosta klientem LoveBrands Relations

Agencja już wcześniej realizowała dla Frosty projekty eventowe. - Tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli współpracować w zdecydowanie szerszym zakresie - ocenia Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations.

Do zadań agencji należą budowanie relacji z mediami, prowadzenie PR produktowego i korporacyjnego oraz działania z obszaru influencer marketingu oraz doradztwa strategicznego.

Po stronie agencji za działania dla nowego klienta odpowiadają Monika Wincenciak-Ziemba  (senior communications expert), Zuzanna Bieńko (communications consultant) oraz Urszula Tygielska (junior communications consultant).

Strony nie informują, na jaki okres podpisały umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej